Snelle Levering
Tijdige levering van uw pakket is onze prioriteit. Wij bij Hollands High zijn altijd op zoek naar creatieve manieren om uw bestelling zo snel mogelijk en zo discreet mogelijk te bezorgen. Wij zorgen voor een tijdige aankomst van uw pakket met behoud van privacy. Bekijk deze pagina om te zien of we naar jouw land verzenden. Op onze site kunt u inschatten wanneer u het pakket waarschijnlijk zult ontvangen. U kunt uw bestellingen online volgen. Hollands High streeft naar betaalbare verzendkosten.
Discreet verzonden
Hollands High verzekert u van uw privacy. Wij zorgen ervoor dat alleen u de inhoud van de levering kent. We gebruiken discrete verpakkingen. Op de omslag van het pakket staat alleen uw fysieke adres, het retouradres en de cruciale postinformatie. Belangrijk is dat we nooit Hollands High gebruiken als naam van de afzender. Onze verpakking garandeert u van uw privacy en u bent de enige die blij is met de komst van het pakket. We verzenden bestellingen in gewone enveloppen en niemand kan achterhalen wie de afzender is of wat het pakket bevat. U vindt het logo of de naam van Hollands High niet op uw pakket.
Vragen over verzendingen
Wat is de levertijd van een bestelling?
De levertijd van een bestelling bij Holland’s High kan variëren en is afhankelijk van verschillende factoren, waaronder het specifieke product dat je hebt besteld, de beschikbaarheid ervan en de locatie waar je je bestelling plaatst.
Aangezien wij ook versproducten aanbieden die gekoeld moeten blijven, kan de beschikbaarheid variëren. Sommige producten hebben we mogelijk niet altijd in grote voorraad vanwege hun houbaarheidsdatum die niet langer is dan 3 maanden.
Hoe wordt een bestelling opgestuurd?
Bij Holland’s High zorgen we ervoor dat je bestelling veilig en discreet wordt verzonden. Hier is hoe een typische bestelling wordt opgestuurd:
Betaling ontvangen: Zodra we je betaling hebben ontvangen en verwerkt, wordt je bestelling in ons systeem verwerkt en gereedgemaakt voor verzending.
Verpakking: We verpakken je bestelling zorgvuldig en discreet om de privacy van onze klanten te respecteren. Er wordt geen informatie over de inhoud van het pakket aan de buitenkant vermeld.
Verzendopties: We verzenden bestellingen meestal via bezorgdiensten zoals PostNL of UPS, afhankelijk van jouw keuze. Deze bezorgdiensten bieden doorgaans trackingmogelijkheden, zodat je de voortgang van je levering kunt volgen.
Verzendproces: Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingcode waarmee je de status en locatie van je pakket kunt volgen. Hiermee kun je bijhouden wanneer je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd.
Levering: Je bestelling wordt bezorgd op het opgegeven afleveradres dat je hebt verstrekt tijdens het afrekenen. We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen, maar de levertijd kan variëren afhankelijk van het product en je locatie.
Kan ik mijn bestelling volgen?
We bieden de mogelijkheid om uw bestelling te volgen. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u van de bezorger een trackingcode. Met deze trackingcode kun je de status en locatie van uw pakket volgen terwijl het onderweg is naar uw bezorgadres. Als jij om welke reden dan ook geen trackingcode heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen en zullen we er alles aan doen om u alsnog van de benodigde informatie te voorzien. We streven ernaar om uw winkelervaring zo transparant en gemakkelijk mogelijk te maken, zodat u altijd op de hoogte bent van de status van uw bestelling.
Kunnen jullie het pakket onherkenbaar opsturen?
Bij Holland’s High begrijpen we het belang van privacy voor onze klanten. Daarom sturen we onze pakketten altijd discreet en onherkenbaar op. We nemen extra voorzorgsmaatregelen om ervoor te zorgen dat er geen indicatie is van wat er in het pakket zit, zowel aan de buitenkant als bij de verzendinformatie. Je kunt erop vertrouwen dat jouw privacy bij een prioriteit heeft.
Kan ik een gewenste leverdatum of levertijd aangeven?
Wij begrijpen we dat sommige klanten specifieke wensen hebben met betrekking tot de leverdatum of levertijd van hun bestelling. Hoewel we notities en opmerkingen van klanten graag ontvangen, moeten we vermelden dat het niet altijd mogelijk is om aan specifieke leverdatum- of levertijdverzoeken te voldoen als dat word verzocht in de notities.
Dit komt omdat de logistiek van verzending en bezorging soms afhankelijk is van externe factoren, zoals de beschikbaarheid van vervoerders en het afleveradres. We doen echter ons uiterste best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden, en we zorgen ervoor dat al onze klanten hun bestellingen in een redelijke tijd ontvangen.
Hoe worden de verzendkosten berekend?
Bij Holland’s High worden de verzendkosten berekend op basis van twee belangrijke factoren: het land waarvandaan je bestelt en het gewicht van je pakket. Hier is een beknopte uitleg van hoe de verzendkosten worden berekend:
Land van bestemming: De verzendkosten kunnen variëren afhankelijk van het land waar je je bestelling plaatst. Internationale zendingen kunnen hogere verzendkosten met zich meebrengen dan nationale zendingen vanwege de afstand en logistieke kosten die ermee verbonden zijn.
Gewicht van het pakket: De verzendkosten nemen meestal toe met het gewicht van je pakket. Over het algemeen geldt dat zwaardere pakketten meer kosten om te verzenden dan lichtere pakketten. Dit komt omdat vervoerders kosten in rekening brengen op basis van het gewicht van het pakket.
Hoe kom ik in aanmerking voor Gratis thuisbezorgd ?
Bij Holland’s High bieden we gratis thuisbezorging voor bestellingen die aan bepaalde voorwaarden voldoen. Hier is hoe ons ‘Gratis thuisbezorgd’-beleid meestal werkt:
Bestelbedrag: Om in aanmerking te komen voor gratis thuisbezorging, moet je bestelling meestal een minimumbedrag bereiken. Bijvoorbeeld, in Nederland worden bestellingen met bedragen €100 gratis verzonden.
Bestemming van de levering: Ons beleid voor gratis thuisbezorging hangt af van de afstand van specifieke landen of gebieden. Bekijk onze pagina bij ‘verzenden naar het buitenland voor info en prijzen voor gratis verzenden.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Als je niet thuis bent op het moment van de bezorging, zal de bezorger proberen om je bestelling bij een van je buren af te geven, indien mogelijk. Als het niet mogelijk is om je bestelling bij de buren af te geven dan zal de bezorger een briefje achter in je brievenbus. Op dit briefje vind je informatie over wat er verder moet gebeuren. Dit kan onder andere inhouden dat je een nieuwe bezorgafspraak kunt maken, het pakket kunt ophalen bij een nabijgelegen ophaalpunt of verdere instructies kunt volgen om de bezorging te voltooien.
Kan ik ook in het buitenland laten leveren?
Ja, bij Holland’s High bieden we wereldwijde levering, zodat je onze producten overal ter wereld kunt ontvangen. Het is echter belangrijk op te merken dat de legaliteit van bepaalde producten kan variëren van land tot land. Daarom raden we ten zeerste aan om de wetten en regelgeving met betrekking tot de producten die je wilt bestellen in je specifieke land of regio te controleren voordat je een bestelling plaatst. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de producten die ze bestellen legaal zijn in het land waar ze wonen of verblijven.
Bezorgen jullie mijn bestelling tot aan de deur?
Het bezorgen van jouw bestelling doen we rechtstreeks tot aan je deur. Het is belangrijk dat je ervoor zorgt dat je verzendadres correct en volledig is ingevuld, inclusief eventuele details zoals huisnummers, toevoegingen of andere relevante informatie. Hierdoor kunnen we ervoor zorgen dat je bestelling nauwkeurig en op tijd wordt afgeleverd op de door jou opgegeven locatie.
Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?
Ja, het is mogelijk om je afleveradres te wijzigen nadat je je bestelling hebt geplaatst bij Holland’s High. Om dit te doen, dien je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. We streven ernaar om bestellingen snel te verwerken en te verzenden, dus het is belangrijk om zo snel mogelijk te handelen als je een adreswijziging nodig hebt. Neem contact op met onze klantenservice en geef de gewijzigde verzendinformatie door.
Waarom zijn de verzendkosten voor grote, zware artikelen duurder?
De verzendkosten voor grote, zware artikelen zijn over het algemeen duurder dan de kosten voor kleine items vanwege de manier waarop vervoerders hun tarieven berekenen. Vervoerders, zoals PostNL of UPS, baseren hun verzendkosten vaak op het gewicht van het pakket. Zware pakketjes vragen om meer inspanning en kosten om te transporteren, aangezien ze meer brandstof en ruimte in het transportvoertuig vereisen. Dit resulteert in hogere verzendkosten.
Mijn bestelling klopt niet, wat nu?
Als je bestelling niet correct is of als er een probleem is met de ontvangen producten, raden we je aan om onmiddellijk contact op te nemen met onze klantenservice. Ons team staat klaar om je te helpen bij het oplossen van eventuele problemen. Onze klantenservice gaat dan een retourlabel voor je maken en mailen. Hiermee kun je de onjuiste of beschadigde producten kosteloos terugsturen naar ons. Zodra we de geretourneerde producten hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we stappen ondernemen om het probleem op te lossen, zoals het verzenden van de juiste producten of het verwerken van een terugbetaling, afhankelijk van de aard van het probleem en je voorkeur.
Ik heb een fout gemaakt in mijn adres, wat nu?
Hoewel Hollands High er alles aan doet om uw bestelling binnen de gestelde tijd af te leveren, dienen klanten bij het plaatsen van een bestelling een correct adres op te geven. In het geval van foute leveringsgegevens is Hollands High niet aansprakelijk voor gemaakte kosten, levering aan een verkeerd adres of daaruit voortvloeiende te late levering.
Ik heb mijn producten beschadigd ontvangen, wat nu?
Als uw pakket beschadigd is, neem dan graag contact met ons op via e-mail, post of bel ons. Retourneer goederen alleen na autorisatie. De klanten dragen de kosten verbonden aan het retourneren van goederen, tenzij anders overeengekomen. Neem daarom altijd eerst contact met onze klantenservice.
Verzendkosten & Levertijd
Verzendkosten naar Nederland
Bestemmings Land | Gemiddelde Bezorgtijd | Klein Pakket | Medium Pakket | Groot Pakket | Gratis Verzending |
---|---|---|---|---|---|
Nederland | 1-2 dagen | €3,95 | €6,95 | €12,95 | €100,00 |
Verzendkosten buiten Nederland
Bestemmings Land | Gemiddelde Bezorgtijd | Klein Pakket | Medium Pakket | Groot Pakket | Gratis Verzending |
---|---|---|---|---|---|
Belgie | 1-2 dagen | €3,95 | €6,95 | €12,95 | €100,00 |
Bulgarije | 3-6 dagen | €14,95 | €18,95 | €24,95 | €100,00 |
Kroatië | 3-6 dagen | €17,95 | €18,95 | €18,95 | €100,00 |
Canada | 2-4 dagen | – | €34,95 | €24,95 | €300,00 |
Tsjechië | 2-3 dagen | €6,95 | €16,95 | €23,95 | €100,00 |
Denemarken | 3-4 dagen | €5,95 | €11,95 | €14,95 | €100,00 |
Estland | 2-3 dagen | €6,95 | €18,95 | €24,95 | €100,00 |
Finland | 2-3 dagen | €6,95 | €17,95 | €21,95 | €100,00 |
Frankrijk | 2-4 dagen | €6,95 | €16,95 | €12,95 | €100,00 |
Duitsland | 2-3 dagen | €4,95 | €11,95 | €7,95 | €100,00 |
Griekenland | 2-3 dagen | €7,95 | €18,95 | €24,95 | €100,00 |
Hongarije | 2-4 dagen | €7,95 | €18,95 | €19,95 | €100,00 |
IJsland | 2-3 dagen | €12,95 | €19,95 | €18,95 | €200,00 |
Ierland | 2-4 dagen | €7,95 | €16,95 | €18,95 | €100,00 |
Italië | 3-4 dagen | €7,95 | €16,95 | €14,95 | €100,00 |
Letland | 3-5 dagen | €7,95 | €19,95 | €24,95 | €100,00 |
Litouwen | 2-3 dagen | €7,95 | €19,95 | €24,95 | €100,00 |
Luxemburg | 1-2 dagen | €6,95 | €11,95 | €10,95 | €100,00 |
Oostenrijk | 2-3 dagen | €4,95 | €9,95 | €5,95 | €100,00 |
Noorwegen | 2-3 dagen | €9,95 | €29,95 | €18,95 | €150,00 |
Polen | 2-3 dagen | €6,95 | €17,95 | €19,95 | €100,00 |
Portugal | 2-4 dagen | €6,95 | €17,95 | €16,95 | €100,00 |
Roemenië | 2-4 dagen | €7,95 | €19,95 | €23,95 | €100,00 |
Slovenië | 2-4 dagen | €7,95 | €19,95 | €19,95 | €100,00 |
Slowakije | 2-4 dagen | €7,95 | €19,95 | €16,95 | €100,00 |
Spanje | 2-3 dagen | €5,95 | €16,95 | €16,95 | €100,00 |
Zweden | 3-4 dagen | €6,95 | €19,95 | €18,95 | €100,00 |
Zwitserland | 2-4 dagen | €9,95 | €29,37 | €18,95 | €150,00 |
Engeland | 2-5 dagen | – | €12,95 | €12,95 | €200,00 |
Amerika | 5-7 dagen | – | €34,95 | €24,95 | €300,00 |
Overige landen | 7-14 dagen | – | €34,95 | €24,95 | €300,00 |